dilluns, 2 de març del 2009


Situa’t de 0 a 10 (0 gens d’acord 10 molt d’acord)
TE2) L’objecte principal de la Tecnologia Educativa és oferir un bon ventall de tècniques per als docents: __10__
CC2) Aprenc tant dels companys com dels materials i consultors: __10__
TC1) Els professionals de l’educació han de ser competents en les tècniques que asseguren la correcta transmissió del coneixement : _8__
DT2) La tecnologia es basa en la ciència per la qual cosa és neutral en relació a prejudicis, valors i actituds: _10_
CC1) Les aules de la UOC són una comunitat d’aprenentatge: __10__
DU2) Els debats virtuals suposen perdre força hores amb poc benefici personal: __8_
TE1) La Tecnologia Educativa per a psicopedagogs consisteix en assegurar un bon domini de les TIC: ___10__
DU1) Els debats a la UOC poden millorar moltíssim: __8__
TC2) Les TIC són necessàries per transmetre els continguts als alumnes: ___8__
DT1) El canvi tecnològic determina el canvi social: ___8_

4 comentaris:

  1. Hola Anna!

    He estat fent una ullada a les respostes de l'avaluació inicial... i veig que discrepem molt en quant a: La tecnologia es basa en la ciència per la qual cosa és neutral en relació a prejudicis, valors i actituds. Tú li has donat un 10 i jo un 0.
    Jo estic totalment en contra... ja que per mí la ciència és humana, la tecnologia és humana i els humans estem molt lluny de ser neutrals en quant a prejudicis, valors i actituds. Tant la ciència, com la tecnologia estan al servei d'ús humà, i moltes voltes la creació o investigació científica i tecnològica, estan subjectes a interessos subjectius econòmics o socials. Per exemple les multinacionals farmacéutiques o el software informàtic.
    Bé no és que et tinga mania... és que hem de fer comentaris provocadors i a tú t'ha tocat el meu.
    Bé ja em diràs, doncs també m'he fet seguidora del teu blog.
    Bona nit.

    ResponElimina
  2. Després de revisar les puntuacions de l'avaluació inicial veig que discrepo amb tu en la última pregunta.
    En un principi jo també vaig puntuar-la amb una nota alta 10 ja que creia que el canvi tecnològic determinava el canvi social. Però a mesura que hem anat avançant a l'assignatura m'he adonat que la relació és recíproca ja que s'influeixen mútuament i per tant ara he puntuat amb un 0. No hi ha una relació jeràrquica ja que en la tecnologia també influeixen el context social i cultural on es desenvolupa. Creus que tenen el mateix accés a la tecnologia la gent que viu en poblats de l'Africa?

    Fins aviat!

    ResponElimina
  3. Hola Anna!

    Després de revisar les puntuacions de l'avaluació inicial veig que discrepo amb tu en la última pregunta.
    En un principi jo també vaig puntuar-la amb una nota alta 10 ja que creia que el canvi tecnològic determinava el canvi social. Però a mesura que hem anat avançant a l'assignatura m'he adonat que la relació és recíproca ja que s'influeixen mútuament i per tant ara he puntuat amb un 0. No hi ha una relació jeràrquica ja que en la tecnologia també influeixen el context social i cultural on es desenvolupa. Creus que tenen el mateix accés a la tecnologia la gent que viu en poblats de l'Africa?

    Fins aviat!

    ResponElimina
  4. Hola Anna
    Veig que el teu blog i la teva primera activitat est÷a especialment concorreguda...
    Nomes volia comentar=te la teva segona resposta: aprenc tant dels companys com del consultor i material. 10 ¿¿
    Jo només vaig posar un 4 (I potser hem vaig passar)... però sent crítics penso que els treballs en grup que he fet fins ara no han estat especialment cooperatius. Cada un responia una part i els altres fèiem petites aportacions.... Els debat fins els d-aquesta assignatura podies aprovar=los sense necessàriament llegir=ho tot... i la participació als fòrums a mida que va passant el semestre va nimbant...
    Nomes era per ser una mica critica amb el sistema...
    De totes maneres penso que l-aprenentatge cooperatiu en aquesta assignatura ha estat real( i no és per fer la pilota). I això ha estat possible perquè hem tingut un consultor que s-hi ha esforçat especialment perquè així sigui.

    ResponElimina