dissabte, 14 de novembre del 2009

2. DEBAT

Aquest debat tot i ser força interessant, hem va agafar en un moment força complicat i gairebé, vaig poder fer unes aportacions al final del debat, quan tothom ja les havia fet gairebè totes. També haig de reconèixer que les meves aportacions vàren ser sense gaire substancia, simplemet donava la meva opinió personal, sobre alguns temes puntuals que s'havien presentat al final d'aquest.
Vaig anar molt perduda, perquè hi havia molts missatges per llegir, i en aquells moments que anava amb el compte endarrera no els vaig poder treballar de manera gaire o gens profunda. El meu treball o aportacions en el debat van ser molt pobres.
El tema del debat estava molt ben aconseguit, perquè realment com es va poder comprovar, hi havia diferents punts de vista, i tot ells molt interessants. A partir d'una situació força normal, i d'aparentment dos jocs molt simples, vam poder observar que depenen del punt de vista en que mirem i/o observem les coses, els hi podem donar una prespectiva o una altre i això ho hem de tenir molt en compte.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada