diumenge, 15 de novembre del 2009

3. Seguiment i evolució de la webquest.

Ara per ara estem a la recta final de la pac, de la webquest. Polint els últims punts.
Des d’un bon principi ens hem plantejat una webquest, que realment es pugui utilitzar amb alumnes de 4t ESO. Ens hem plantejat una activitat, molt dinàmica, autònoma i vivencial. Ja que tenim molt clar que aquest tema, no es pot tractar a través del llibres, de forma teòrica.
La nostra proposta ha estat que primer els alumnes , facin una reflexió sobre diferents conceptes, diferents maneres de dir o fer algunes coses i sobretot amb totes les diferents situacions que ens envolten.
Hem buscat una activitat que els resultes motivadora i engrescadora, a partir d’una idea que ja estava comentada en la PAC1 , fer un curtmetratge.
A través de les frases que hem escrit a les conclusions, ens adonem del nivell d’interculturalitat que ens agradaria que els alumnes a qui va dirigida aquesta activitat arribessin, volem que els alumnes arribin a adquirir una nova perspectiva d’aquesta paraula, però que vagin més enllà de les paraules, que se’n facin una nova manera de pensar i de fer , d’actuar. Interioritzant-la .
El treball ha estat en grup, hem aprofitat els punts forts de cadascú de nosaltres, per realitza les diferents activitats. Un dels membres del grup és expert en la part informàtica, per això ell ha estat l’encarregat d’aquesta part amb la col•laboració dels altres. I pel que fa a les altres dues, fem anat tirant endavant l’esbós a través del Word dels continguts de la nostra webquest. Està sent una col•laboració molt enriquidora, cadascú dona el seu parer de les diferents aportacions i modificacions, amb respecta. Això fa que el treball sigui més àgil i enriquidor. Estic molt contenta de la feina que estem duent a terme.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada